недеља, 23. новембар 2014.

               Oznake u heklanju za početnike


       U svet heklanja me uvela davno moja mama koja je pri objašnjenjima koristila izraze koji bi meni bili pristupačni.Vremenom sam počela sama učiti,ali sam naišla na jezičku barijeru u tom smislu da većina pisanih objašnjenja je bila na engleskom,i to da bude još gore sve skraćenice.
      Jaooooo da znate samo koji je to posao bio rastumačiti sve i razgraničiti u glavi.Sada mi je maternji jezik u heklanju engleski ali prilikom pomaganja početnicima dolazim u situaciju da provedem pola dana u besmislenom piskaranju jer nije nadjeno resenje za par bodova koji se cesto koriste.
      Dala sam sebi slobodu da kumujem tim bodovima i dam im skraćenice na srpskom jeziku da bih lakše pomagala onima koji tek ulaze u svet heklanja. 
To bi trebalo da izgleda ovako 

Imam u planu prevoditi neke šeme koje često koristim i mnogi me pitaju za njih tako da cu koristiti sopstvenu tabelu za to.Nadam se da će ovo moje kumovanje koristiti kako početnicima tako i iskusnima koji imaju želju da svoje znanje prenesu ostalima.

Нема коментара:

Постави коментар