недеља, 2. фебруар 2014.

Kako napraviti prstenove za salvete-How to make napkin rings


Kao što sam obećala napisaću Vam jedan tutorijal sa slikama kako ja to radim.Od materijala su Vam potrebne saten trake 
Izaberite ono što se Vama dopada.Meni za ovu narudžbinu biće potrebna bela traka širine oko 2 cm(one šire nisu praktične za namotavanje),uska providna traka boje srebra,teget traka,pištolj za vrući lepak i ukrasne zvezdice.
Ja sam najpre napravila ukrase koji su mi neophodni za ovaj projekat.Isekla sam teget traku na dužinu od 7 cm,a srebrnu na dužinu od 8 cm i napravila mašnice uz pomoć igle i konca.To možete raditi i sa lepkom,ali ja se uvek ispečem i volim da budem sigurna da je sve to čvrsto i zategnuto i da neće mrdnuti.
Nikakvo umeće nije potrebno,saviti krajeve jedan preko drugog(oko5mm)provući konac par puta da dobijemo krug i onda presavijemo tako da nam ušiveni deo dođe na sredinu kao na slici iznad.
Osnova koju ja koristim je rebrasto crevo koje možete kupiti u svakoj gvoždjari promera oko 3cm,a izgleda ovako
Kada smo sve pripremili 
počinjemo sa izradom tako što lepak nanesemo na traku i zalepimo sa unutrašnje strane prstena 
Krećemo da namotavamo traku,tako što svaki sledeći sloj prekriva polovinu prethodnog(stavljamo po malo lepka prilikom namotavanja,od prilike na svaki cm po kap) 
Sa unutrašnje strane prstena nanesite lepak i pričvrstite kraj trake,višak uklonite makazama.
Nanećemo lepka na sam kraj trake i improvizovanom alatkom razmazati ga u tankom sloju da bi ga što bolje pričvrstili,a i da unutrašnjost izgleda uredno.Ja to radim sa velikom grickalicom.
Sada prelazimo na ukrašavanje prstena.Prvo ću naneti lepak i postaviti teget traku oko svakog prstena.
Lepak nanosim samo na dva mesta nema potrebe oko celog prstena nanositi.A onda krećemo da lepimo mašnice,obratite pažnju na to kojim redosledom ih lepim ili tačnije kako koju okrećem,uvek idu unakrsno.
 
 
 Ako pravite veći broj prstenova najbolje je da lepite trakice sa pauzom tj. najpre izlepite(u ovom slučaju) po jednu srebrnu jer taman dok završite poslednji-prvi je spreman za dalji rad.
Na kraju ide ukras po Vašoj želji,ja sam izabrala zvezdice,imate u Kineskim buticima jako veliki izbor.
 
I gotovo.Nadam se da sam pomogla i unapred se izvinjavam ako su neke slike mutne,nije lako manervisati aparatom jednom rukom.Ukoliko imate pitanja tu sam da pomognem.


1 коментар: